вторник, 28 май 2013 г.

Розово и зелено-пролетните цветове

Както обещах в предишната публикация , Ви показвам картичка с новия ми печат. Когато го получих се замислих дали ще успея да оцветя добре косата. За мое голямо облекчение се получи от първия опит /поне на мен ми харесва:)/. 
При оцветяването използвах пролетни цветове - розово и свежо зелено. След като е пролетна тематиката на картичката, не може да не присъства и  от любимия ми черешов цвят, а като допълнение използвах и бордюрен шаблон с черешки.
Картичката ще представя в THE CRAZY CHALLENGE  № 146





4 коментара:

  1. Много весела картинка,а картичката ти е прелестна в тези свежи пролетни цветове!Благодаря ти,че сподели с нас в Щурото предизвикателство тази прелест!Успех и до нови срещи :)

    ОтговорИзтриване
  2. Весела,пролетна,свежа...много ми хареса!!!Поздрави!:))

    ОтговорИзтриване
  3. Много е свежа и красива, разкошно и богато украсена! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване