четвъртък, 15 септември 2011 г.

Есенно

Моделът на тази картичка видях тук http://www.billes-bastelecke.de/Anleitungen/Karten/karten-teil2/karten-33/Kartenanleitung-33.htm

С картичката ще участвам в предизвикателството на Картичкофурии - Есен в гората .http://cardsaddicted.blogspot.com/2011/09/83.html

За протокола уточнявам, че ябълковото дърво в случая е горска дивачка-киселица:)))

Другото предизикателство е на Двете елши - Оранжево или жълто.


Картинките оцветих с копик маркери, а хартията която ползвах е на Stella Rose.

Много ми допадат такива мотиви и цветове.


P.S.Ако някой ме светне как да слагам връзки в публикациите, а не да изписвам всеки път целия адрес , много ще съм му благодарна !!!















8 коментара:

  1. Чудесен модел..и в твоята интерпретация се е получила интересна есенна картичка.Пожелавам ти успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам точно този модел картички! Много закачлива и симпатична :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, картичката ти е страхотна! До скоро и аз не знаех, но благодарение на няколко съвета от приятели направо ще ти копирам техните обяснения, които са много точни и лесни и ако имаш въпроси ще помогна с каквото мога!
    "А сега да помогна - когато си в прозореца за въвеждане на текста на блога,на работния ред точно преди иконката за картина има бутонче "връзка",което е подчертано. Когато си напишеш думата която искаш да води към линк,в случая Хобисимо, я маркираш и натискаш "връзка".Отваря ти се нов прозорец и на свободния ред слагаш адреса към който искаш да те води връзката.Отдолу има и редче да провериш дали си го копирала/написала правилно.ОК и готово." Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва,модела е много интересен ,и скоро ще направя и аз картичка такъв модел!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен избор на модел. А ти си се справила страхотно с комбинацията и избора на цветове, хартии и картинки! Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  6. Много оригинален модел картичка! Чудесно се е получила с тези есенни мотиви и сладкото бухалче!


    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна е и много веселяшка :) И сгъвката на картичката е много оригинална - не съм виждала такава :)

    ОтговорИзтриване