четвъртък, 22 септември 2011 г.

Vintage рози

Обичам да използвам готови цветя и рози за моите проекти. Не намирам нищо лошо в това , щом хората вече са открили топлата вода. Според мен така нещата стават по-изпипани и фантазията ми може да се развихри към други детайли.
Но аз обичам да правя и опитвам нови неща. Така се родиха и тези ретрорози. Решението ми да ги направя, беше много импулсивно и затова ги направих с налични материали, иначе обичам да подбирам , търся и купувам точно материалите, които мисля че ми трябват за определения проект. Първата ми мисъл беше розите да са в цвят - пепел от рози, но нямах такъв плат в наличност и затова направих по-тъмни. Бялата роза я тонирах и състарих допълнително.








6 коментара:

  1. Браво, разкошни са! Сега ако покаже и как се правят ще е супер. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, да, съгласна съм с Маги напълно! Великолепни са!

    ОтговорИзтриване
  3. Маги, Мис Емералд благодаря за оценката!
    Преди време ги гледах като мастер-клас, но не запазих линка.
    Бих се опитала да направя снимки стъпка по стъпка, но малко да се усъвършенствам, че вчера всичко омазах с топъл силикон. Разбира се си изгорих и един пръст. Ще приготвя хубави платове и ще направя снимки.

    ОтговорИзтриване
  4. Супер, нямам търпение да видя урока.:) Тези си ги запазих в галерията с крафт вдъхновения. Бързо да ти минава изгореният пръст.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни са розите, подходящи за всякаква декорация! Бързо оздравяване ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни рози и аз с нетърпение ще очаквам да покажеш как ги правиш!

    ОтговорИзтриване