събота, 13 април 2013 г.

ЕДИН КРАСИВ АЛБУМ ЗА СПОМЕНИ

Започвам първо с уточнението, че със зелените странички на този албум искам да участвам в  КФП 164
Албумът направих за една седмица по клипчето на Ем, за което й благодаря.Непрекъснато добавях нови страници ,но какво да се прави, като исках всяка страница да е с различни хартийки и различен стил. Направих много явни и много скрити местенца за снимки и текстове. На всяка страница има поне по 3-4 такива .За да успея да ви представя всички странички /като скритите местенца няма да мога да ви покажа всичките/ще трябва да кача доста снимки. Такъв проект е най-добре да се представи с клипче, но оше не съм правила такова, пък и в момента нямам време да експериментирам. Постарах се албумът да има универсална визия и да става както за детски, така и за други поводи.Много голямо удоволствие ми е да правя кориците за моите албумчета. Изработвам ги от дебел картон около 3 мм и по този начин предпазват вътрешните страници. 
А сега приятно разглеждане на снимките ! 



























10 коментара:

  1. Хрисиии, страхотен е! Разнообразието на страничките е много хубава идея, за всякакви снимки и поводи. Обмислям да спра да разглеждам блогове и най-вече такива с албумчета, за да не ми стане нещо...нали съм разделена от материалите си :( Но пък даже и ръцете ми да са "празни" поне очите ми се напълниха с красота тук. Давай в този дух, а после ще те догонвам (ако мога:)) Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Споко, Ели!!! Ще имаш много време да ме настигнеш и да ме задминеш даже:)Благодаря ти за милите думи !И аз много си го харесвам :)Целувки и на теб и Беки!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен е албума,много,много ми харесва ,и аз съм почнала един такъв-шареничък ,но напоследък не успявам да стигна до него .

    ОтговорИзтриване
  4. Ади, ти си неуморна!!! Ще го направиш и него!

    ОтговорИзтриване
  5. Хриси, много е хубав албума. Бравооо! Много сладки странички има. И аз съм подхванала 100 неща и да едното е албум, който надявам се съвсем скоро да завърша и да публикувам :), чеее още един имам поръчан :)....Хиихихи... Чуден е твоя. Продължавай в същият дух :)

    ОтговорИзтриване
  6. Роси, очаквам в най-скоро време да видя и твоя албум!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е красив! Толкова е раздвижен и изпипан! Браво!:)

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесно решение за страници,с различни поводи и настроение,поздравления!Аз лично приемам варианта,макар да обявих предизвикателството,като картичка,стига и другите да са съгласни!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Bo, Bearkis благодаря за милите думи!

    ОтговорИзтриване
  10. Албумът е жесток. Искам да попитам как направи конструкцията на самите страници?

    ОтговорИзтриване