вторник, 7 май 2013 г.

Таг с Дороти

Приятно и интересно ми беше да прочета историята на shMe за нейните баба и дядо. Всеки си има такива истории, които са скрити в някоя кутия на някой рафт. Първоначално и аз мислех да разкажа подобна история, но в последствие установих,че много от спомените ми като дете са свързани с книжките, които имах и които разглеждах и препрочитах десетки пъти. Една от тях беше и ВЪЛШЕБНИКЪТ ОТ ОЗ.
Ето защо от само себе си възникна проекта ми да е свързан именно с тази книжка. Още повече,че имам тези прекрасни печати с Дороти и нейните приятели . Най-естествено беше проектът ми да е таг, а ретро визията му се подразбира от красивите винтидж картинки на печатите. Копчето ,което се явява като акцент , също избрах да е като медно, старо и престаряло от времето, скрито в някоя друга кутия със спомени. Панделката "състарих" с дистрес , а ключетата поставих, като подтикване да отключите и вашите детски спомени.
Дано съм успяла:)





С тага участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 167.

6 коментара:

  1. Ех, мила, със сигурност успя да отключиш моите. Признавам, че Вълшебникът от Оз го прочетох едва в тийнейджърска възраст, но за това пък на английски, една от първите ми чуждоезични книги. Много ме впечатли и сега с удоволствие я разказвам на момчетата си. Тагчето ти е просто чудесно и подредено като открадната частица от голямата история. Определено трябва да бъде част и да разделя страниците на някоя прекрасна книга за приятелството и верността, подкрепата и упоритостта, дългия път към себепознанието. Много се радвам, че учстваш в предизвикателството ми при Картичкофурии с такъв красив проект, вдъхновен от скъпи детски спомени :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Шми, просто не знам как да ти благодаря за прекрасните думи!!! Никога не съм успявала да изразя с думи, това което ме вълнува, а ти го правиш повече от чудесно.
    Освен сръчните ръце ти имаш и писателски талант !!!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен книго разделител, отключващ детски спомени и мечти!

    ОтговорИзтриване
  4. Bo, благодаря за това ,че отделяш време и оставяш коментар за всяка моя картичка!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Всеки от нас пази детето в себе си :) Ти наистина успя да ме върнеш в детството ми... Много обичах, докато баба или мама ми четяха да си представям прочетеното в картини... Чудесно тагче се е получило :)...

    ОтговорИзтриване