четвъртък, 26 май 2011 г.

1 юни - ден на детето

По случай предстощия празник направих тази картичка. Започнах я и я завърши с голямо удоволствие. Много харесвам калинките /то и логото на куклите ми е такова :)/.

Блокчето с хартийки си избрах от наградата, която получих от Hobbisimo. Като го получих останах слабо казано очарована. Много ми харесаха илюстрациите на Беатрикс Потърс и останалите хартийки с техните пастелни тонове и ефект на нещо избеляло от времето.Харесва ми при такива детски проекти да използвам и брокат,но за съжаление нямам лепило с брокат и използвам такъв в шишенце. Качествен е на фирма Марабу, но проблема е ,че всичко става около мен брокатено :)))





















1 коментар:

  1. Картичката ти е много сладка.
    Брокатено лепило има в Хобисимо и при Двете Елши:
    http://www.2elshi-shop.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1

    http://hobbisimo.com/products/categories/%D0%91%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B8-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B8/?page=2&sort=featured

    Аз съм копувала и друга марка от Слънчоглед. Дано съм ти била полезна. :)

    ОтговорИзтриване