петък, 6 май 2011 г.

В магията на книгите...

Тази картичка направих по предизвикателството " Дантела" на Двете елши.

По принцип обичам да ползвам дантелата като допълнение при направата на картички /и не само на тях/. Покрай куклите, които правя, много започнах да харесвам естествените материали. Направо се пристрастих и удоволствието да пипам истински неща е най-слабо казано приятно. Затова в картичката използвах пам. дантела, дървено копче, конопена връв. Харесва ми старинния "смачкан" ефект ,който успях да пресъздам и който ми хрумна по време на създаване на картичката. Почти винаги първоначалната идея, с която започвам картичкоправенето се променя в процеса на изработването й. Пеперудите ми хрумнаха по едно запитване в темата /не си спомням, кое момиче точно попита/откъде си купуваме изрязани пеперуди.
И аз реших, че трябва сама да ги направя .Отделните елементи направо се "бутаха" в ръцете ми с голямо нетърпение да застанат на своето място:)))

А сега ето и картичката.

























4 коментара:

  1. Страхотна картичка! И стила и цветовете изключително ми допадат. Просто прекрасна:). Поздравления и успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти , morgiana !
    Дано да има награда ,с която да се похваля:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка! :) Също като всички останали твои картички! :) Имаш усет и идеи, които ги правят уникални! :)

    Много ти благодаря за участието в предизвикателството на Елшите:)

    П.П. Само да те помоля - давай линкче към поста със съответната картичка, с която участваш, защото е малко объркващо да я търсим из целия блог. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета!
    Гери, понякога не успявам да се справя с линковете, но ще се постарая да не греша повече:)))

    ОтговорИзтриване