събота, 6 април 2013 г.

Моето първо албумче

Публикувам, публикувам и после като ме занямааааааааааааааа :)
Така е ,като се захващам със сто различни неща, всичко ми е интересно, всичко искам да опитам и пробвам /разбира се без забранените от закона неща :)))/.
Та отново съм на вълна картички,хартийки и т. н. /куклите сега ще стоя настрана и търпеливо ще чакат:)
Направих първото си албумче преди около 10 дни, но отново проблем - нямам време или по-точно не ми се снима. Хайде и това направих, та от вчера се каня да публикувам снимките му.
Снимките не са кой знае какво, ама поне съм снимала страниците фронтално /не като някои дето ги правят под разни ъгли и изчанчени ракурси/. Не се притеснявам,че някой може да "разгадае" как съм ги направила.
Както някои знаят, аз съм любителка на пищните, богати откъм елементи и детайли картички, но този път реших страничките на албумчето да са семпли. Да, ама не :))) Не успях, все допълвах нещо и все ми се виждаше недостатъчно дажи и в окончателния си вид.
Хайде, стига писане.Време е за снимките. Поздрави на всички, които разгледат първото ми албумче!!!









3 коментара:

  1. Може да е първо,но със сигурност не трябва да е последно! Страхотно е! Свежо,цветно и идейно!Таланта си е талант!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дани! Вече почти е готово и второто :)

      Изтриване
  2. Прекрасен е! Толкова цветен и зареждащ!:)

    ОтговорИзтриване