четвъртък, 18 април 2013 г.

НОВИТЕ МИ ШАБЛОНИ

В другия ми блог съм написала в заглавието ШАБЛОНИ ЗА ПРОДАЖБА, а тук ми идваше да напиша ... ЗА ФУКАНЕ :))) Това са новите ми придобивки от последните 10 дни и срам-не срам, ама реших да се похваля. Е ми  много си ги харесвам, но за сега успях да използвам само 3 от тях. Другите даже не съм разпечатила, но се надявам да стане скоро /но, не е сигурно СКОРОТО:)))/. Поръчала съм още два, но тях ще ги покажа заедно с едни печати, които също очаквам. Доставката и на двете пратки е от чужбина, така че ще мине време докато  се пУфаля пак :)))
Но  пък скоро може да покажа нов албум или картичка с тяхно приложение, което е по-добрия вариант!


4 коментара:

  1. А ,честото!!! Страхотниииииииииииии!!!!! Със здраве и с удоволствие да си ги използваш! И да се похвалиш с нови проекти!

    ОтговорИзтриване
  2. Честити придобивки! Дано има още много такива :)))
    Надявам се съвсем скоро да ги видим и като използвани материали в картички :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От твоите уста в божите уши!Да ти се връща т и на теб!
      И аз много бих искала да ги използвам в най-скоро време, но с тия три дини под мишницата, не съм сигурна дали ще е скоро.

      Изтриване